Trwa ładowanie...

Śląskie. Znikają Punkty Obsługi Klienta. Sprawę załatwisz online

Sieć 40 Punktów Obsługi Klienta systemu Śląskiej Karty Usług Publicznej (ŚKUP) zostanie zlikwidowana. Ich funkcję przejmą Portal Klienta oraz aplikacje mobilne.

Share
Śląskie. Władze ZTM stawiają na obsługę klientów przez internet,.
Śląskie. Władze ZTM stawiają na obsługę klientów przez internet,. Źródło: metropolizaztm
d24dnvj

Sieć Punktów Obsługi Klienta ŚKUP przygotował w poprzednich latach mBank, obsługujący płatności w ramach systemu ŚKUP. Zlokalizowano je m.in. w centrach miast czy centrach handlowych. W punktach tych można było m.in. złożyć wniosek o spersonalizowaną kartę ŚKUP, odebrać ją, odblokować oraz zwrócić czy składać reklamacje.

Sprawy kierowane dotąd do Punktów Obsługi Klienta ŚKUP, związane z obsługą kart systemu, będzie można załatwić bez wychodzenia z domu za pośrednictwem Portalu Klienta www.portal.kartaskup.pl. i aplikacji mobilnych.

d24dnvj

Śląskie. ZTM likwiduje Punkty Obsługi Klienta

Zamówione do 6 marca karty ŚKUP będzie można odbierać w Punktach Obsługi Klienta do 20 marca. 22 marca nieodebrane karty zostaną przekazane do Punktów Obsługi Pasażera. Natomiast karty zamawiane po 6 marca będzie można nadal zamawiać z przesyłką do domu przez Portal Klienta lub odbierać w 10 Punktach Obsługi Pasażerów.

Dla pasażerów, którzy chcą załatwiać sprawy stacjonarnie, przygotowane zostały dwie możliwości: automaty biletowe i Punkty Obsługi Pasażera. W automatach biletowych możliwy jest zakup biletu elektronicznego na kartę ŚKUP, zmiana PIN-u karty, doładowanie elektronicznej portmonetki, otrzymanie niespersonalizowanej karty ŚKUP, sprawdzenie stanu karty oraz wyświetlenie ostatnich operacji.

Do dyspozycji pasażerów pozostaje również blisko 800 punktów sprzedaży stacjonarnej.

Koronawirus w Polsce. Lockdowny powiatowe? Adam Niedzielski ucina spekulacje

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d24dnvj

Podziel się opinią

Share
d24dnvj
d24dnvj
Więcej tematów