Śląskie. Znikają Punkty Obsługi Klienta. Sprawę załatwisz online
Sieć 40 Punktów Obsługi Klienta systemu Śląskiej Karty Usług Publicznej (ŚKUP) zostanie zlikwidowana. Ich funkcję przejmą Portal Klienta oraz aplikacje mobilne.
04.03.2021 21:12
Sieć Punktów Obsługi Klienta ŚKUP przygotował w poprzednich latach mBank, obsługujący płatności w ramach systemu ŚKUP. Zlokalizowano je m.in. w centrach miast czy centrach handlowych. W punktach tych można było m.in. złożyć wniosek o spersonalizowaną kartę ŚKUP, odebrać ją, odblokować oraz zwrócić czy składać reklamacje.
Sprawy kierowane dotąd do Punktów Obsługi Klienta ŚKUP, związane z obsługą kart systemu, będzie można załatwić bez wychodzenia z domu za pośrednictwem Portalu Klienta www.portal.kartaskup.pl. i aplikacji mobilnych.
Śląskie. ZTM likwiduje Punkty Obsługi Klienta
Zamówione do 6 marca karty ŚKUP będzie można odbierać w Punktach Obsługi Klienta do 20 marca. 22 marca nieodebrane karty zostaną przekazane do Punktów Obsługi Pasażera. Natomiast karty zamawiane po 6 marca będzie można nadal zamawiać z przesyłką do domu przez Portal Klienta lub odbierać w 10 Punktach Obsługi Pasażerów.
Dla pasażerów, którzy chcą załatwiać sprawy stacjonarnie, przygotowane zostały dwie możliwości: automaty biletowe i Punkty Obsługi Pasażera. W automatach biletowych możliwy jest zakup biletu elektronicznego na kartę ŚKUP, zmiana PIN-u karty, doładowanie elektronicznej portmonetki, otrzymanie niespersonalizowanej karty ŚKUP, sprawdzenie stanu karty oraz wyświetlenie ostatnich operacji.
Do dyspozycji pasażerów pozostaje również blisko 800 punktów sprzedaży stacjonarnej.