Śląskie. Znikają Punkty Obsługi Klienta. Sprawę załatwisz online
Sieć 40 Punktów Obsługi Klienta systemu Śląskiej Karty Usług Publicznej (ŚKUP) zostanie zlikwidowana. Ich funkcję przejmą Portal Klienta oraz aplikacje mobilne.
Sieć Punktów Obsługi Klienta ŚKUP przygotował w poprzednich latach mBank, obsługujący płatności w ramach systemu ŚKUP. Zlokalizowano je m.in. w centrach miast czy centrach handlowych. W punktach tych można było m.in. złożyć wniosek o spersonalizowaną kartę ŚKUP, odebrać ją, odblokować oraz zwrócić czy składać reklamacje.
Sprawy kierowane dotąd do Punktów Obsługi Klienta ŚKUP, związane z obsługą kart systemu, będzie można załatwić bez wychodzenia z domu za pośrednictwem Portalu Klienta www.portal.kartaskup.pl. i aplikacji mobilnych.
Śląskie. ZTM likwiduje Punkty Obsługi Klienta
Zamówione do 6 marca karty ŚKUP będzie można odbierać w Punktach Obsługi Klienta do 20 marca. 22 marca nieodebrane karty zostaną przekazane do Punktów Obsługi Pasażera. Natomiast karty zamawiane po 6 marca będzie można nadal zamawiać z przesyłką do domu przez Portal Klienta lub odbierać w 10 Punktach Obsługi Pasażerów.
Dla pasażerów, którzy chcą załatwiać sprawy stacjonarnie, przygotowane zostały dwie możliwości: automaty biletowe i Punkty Obsługi Pasażera. W automatach biletowych możliwy jest zakup biletu elektronicznego na kartę ŚKUP, zmiana PIN-u karty, doładowanie elektronicznej portmonetki, otrzymanie niespersonalizowanej karty ŚKUP, sprawdzenie stanu karty oraz wyświetlenie ostatnich operacji.
Do dyspozycji pasażerów pozostaje również blisko 800 punktów sprzedaży stacjonarnej.