Samsung wspiera telefon D800 kampanią reklamową
Electronics Polska wprowadził pierwszy z serii SLIM telefon D800, kierowany głównie do mężczyzn.
28.04.2006 06:50
Telefon D800 będzie promowany w wybranych mediach od maja do końca mistrzostw w lipcu. Kreacja wykorzystuje największą zaletę ambasadora marki – grę w piłkę nożną. Zdjęcie wykorzystane w kampanii pokazuje Ebiego Smolarka w dynamiczny sposób kopiącego piłkę na neutralnym tle.
Kampania prasowa obejmuje tygodniki społeczno-polityczne, prasę specjalistyczną piłkarską, magazyny lifestyle, magazyny pokładowe linii lotniczych oraz dzienniki ogólnopolskie.
Reklama zewnętrzna wykorzystuje nośniki 12x3 i 12x4 News Outdoor oraz warszawskie lotnisko (reklama zewnętrzna jak również wewnątrz budynków lotniska).
Reklama internetowa skierowana jest do dwóch grup docelowych: core target group, czyli mężczyźni oraz target Samsung Fun Club, na którym można znaleźć grę dedykowaną D800 z nagrodami.
Kreacją zajął się po raz pierwszy polski oddział Leo Burnett i została ona w całości przygotowana w Polsce. Zdjęcia do kampanii wykonał Łukasz Murgrabia. Media zaplanował i kupił dom mediowy MINDSHARE. Za kampanię ze strony klienta odpowiada Bartosz P. Herman.