Sabre Awards 2008 dla trzech polskich agencji
Trzy polskie agencje: Euro RSCG Sensors, On Board PR oraz Partner
of Promotion zostały wyróżnione nagrodami w międzynarodowym
konkursie branży public relations Sabre Award 2008. Zwycięzcy
wyłonieni zostali 22 maja na uroczystej gali w Wenecji.
27.05.2008 08:00
Euro RSCG Senors nagrodzono za projekt realizowany dla Volvo Auto Polska - Launch Volvo C30. Kampania zdobyła uznanie jako najlepsza spośród wszystkich zgłoszonych do konkursu przez agencje z regionu krajów nadbałtyckich - Baltic Region.
On Board PR zdobyła nagrodę za kampania realizowaną dla NSZZ Solidarność. Jury międzynarodowego konkursu nagrodziło projekt "Niskie płace barierą rozwoju Polski" w kategorii Public Affairs.
Z kolei Partner of Promotion wyróżniona została w kategorii Healthcare Providers (B2B) za działania z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową dla Euromedic International Polska.
Sabre Awards to jedna z najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród w branży public relations. Organizatorem konkursu jest The Holmes Group z Nowego Jorku. Nagrody przyznawane są za programy public relations w wielu kategoriach tematycznych oraz dla najlepszych kampanii z poszczególnych regionów świata. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji.