Rusza nowy tytuł Axel Springer Polska
W poniedziałek 8 stycznia ukaże się Auto Świat Poradnik nowy, samodzielny magazyn przygotowany przez redakcję Auto Świata
08.01.2007 07:10
Tytuł jest poradnikiem motoryzacyjnym skierowanym do wszystkich użytkowników samochodów, którzy poszukują praktycznych porad dotyczących eksploatacji swoich pojazdów. Redaktorem Naczelnym tytułu jest Stanisław Sewastianowicz, Naczelny Auto Świata.
Od poniedziałku, razem z pojawieniem się w sprzedaży nowego magazynu, pod adresem www.autoporadnik.pl uruchomiony zostanie interaktywny serwis internetowy dla czytelników, za pośrednictwem którego eksperci zaproszeni do współpracy przez Auto Świat będą odpowiadać na pytania czytelników. "Nowoczesna platforma internetowa magazynu, na której znajdzie się między innymi forum dla czytelników, umożliwi wymianę opinii i pozwoli redakcji lepiej poznać potrzeby czytelników, a co za tym w jeszcze bardziej kompletny sposób odpowiadać na ich problemy" - mówi redaktor prowadzący Auto Świat Poradnik, Maciej Brzeziński, jednocześnie szef działu Porady Auto Świata.
Pierwszy numer dotyczy użytkowania samochodów zimą. Czytelnicy będą mogli dowiedzieć się między innymi, jaki wybrać akumulator czy bagażnik na sprzęt narciarski. W magazynie znajdą się stałe działy: warsztat, nasz test, technika i akcesoria. Pojawią się również praktyczne porady związane z podróżowaniem, wyborem serwisów, ubezpieczeń komunikacyjnych, samodzielnym odnawianiem starych samochodów. Prezentowane będą nowości na rynku akcesoriów samochodowych oraz usług skierowanych do kierowców - w pierwszym numerze redakcja przyjrzy się programom lojalnościowym na stacjach paliw.
"AutoPoradnik skierowany jest nie tylko do dotychczasowych czytelników Auto Świata, ale do wszystkich kierowców szukających praktycznych porad i informacji związanych z różnymi aspektami użytkowania samochodu. AutoPoradnik jest rozszerzeniem marki Auto Świata, dopełnieniem cieszących się popularnością katalogów tematycznych i odpowiedzią na duże zainteresowanie działem Porady zarówno w wersji drukowanej jak i na stronie internetowej tygodnika. Chcemy pomóc właścicielom aut w różnym wieku i różnych marek w rozwiązywaniu codziennych problemów z użytkowaniem, serwisem czy ubezpieczeniem samochodu." - mówi Stanisław Sewastianowicz, Redaktor Naczelny tytułu.
Cena magazynu 2,90 zł. Nakład pierwszego numeru zaplanowano na 85 tysięcy egzemplarzy. Format oraz jakość nowego pisma zbliżone są do formatu Auto Świata. W związku z równoczesnym uruchomieniem strony internetowej tytułu, dla reklamodawców przygotowano ofertę pakietów: wersji drukowanej oraz interaktywnego wydania elektronicznego.