Rusza nowa kampania telewizyjna Beko
W lipcu br. Beko ruszył z kolejną telewizyjną kampanię reklamową.
Ma ona przyczynić się do wzrostu spontanicznej i wspomaganej
świadomości marki wśród grupy docelowej, a także wypromować gamę
lodówek.
08.07.2008 08:00
"Fabuła spotu przedstawia mężczyznę starającego się spełnić kulinarne zachcianki swojej żony. Chcieliśmy pokazać, że jest to jak najbardziej możliwe z lodówkami Beko. Ich funkcjonalność, design oraz parametry są tak zaprojektowane, aby sprostały zadaniom stawianym przez najbardziej wymagających Klientów. Podczas wszystkich kluczowych zmian, rodzinie towarzyszy sprzęt AGD firmy Beko. Tym samym reklama ta doskonale nawiązuje do naszego hasła Beko- For the new you" powiedział Michał Grzeliński, Regional Marketing & Product Manager Poland-Hungary-Czech-Slovakia firmy Beko.
Dwa filmy (30- i 10- sekundowe) zostały wybrane spośród międzynarodowych spotów opracowanych przez agencję reklamową TBWA i zaadaptowane na rynek polski. Kampania potrwa od 7 lipca do 17 sierpnia 2008. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Kampanię wspierają także działania PR prowadzone przez agencję Multi Communications.
Spoty będą emitowane w następujących kanałach telewizyjnych: Polsat, Polsat 2, TV4, AT Media, TVN i TVN7.
Planowana akcja będzie już trzecią przeprowadzoną w tym roku ogólnopolską kampanią reklamową marki BEKO. Pierwsza kampania telewizyjna miała miejsce na przełomie stycznia i lutego bieżącego roku, a promowanym produktem była gama nowoczesnych pralek wolnostojących. Przekazem drugiej kampanii radiowej w kwietniu tego roku było podkreślenie bezpłatnej pięcioletniej gwarancji, jakiej BEKO udziela na wybrane modele swoich urządzeń.