Trwa ładowanie...
d47ekxe
festiwal
14-04-2008 14:11

Rusza 4 edycja Polskiego Festiwalu Reklamy

Rusza kolejna, 4 edycja Polskiego Festiwalu Reklamy KTR. Jego głównym celem jest podnoszenie poziomu sztuki reklamowej w Polsce.

d47ekxe
d47ekxe

Festiwal i Konkurs KTR organizuje środowisko agencji komunikacji marketingowej i szeroko rozumiane środowiska skupione wokół Klubu Twórców Reklamy (reżyserzy, operatorzy, scenografowie, ludzie „produkcji filmowej”, designerzy, twórcy Internetowi, fotograficy, ilustratorzy). Jurorami w konkursie są, podobnie jak w konkursach reklamowych na świecie, najlepsi krajowi twórcy reklam wybrani przez środowisko. Konkurs KTR jest zatem jedynym takim branżowym konkursem w Polsce.

W tym roku po raz pierwszy do udziału w konkursie zostali zaproszeni studenci wydziałów artystycznych, szkół filmowych i reklamowych. Kategoria Students, oraz polska edycja kanneńskiego konkursu Young Creatives pełni funkcję promowania młodych twórców i prezentacji Polskiej Sztuki Reklamy na świecie W tym roku podczas Festiwalu można zdobyć lub pogłębić wiedzę z zakresu kreatywnego myślenia i copywritingu.

Festiwal KTR jest też wydarzeniem kulturalnym, pokazującym sztukę użytkową w jej najbardziej widocznej i dostępnej dla wszystkich formie – reklamie i jej pograniczu. Organizatorzy chcą pokazać szerokiemu gronu odbiorców, że reklama i sztuka przez duże S, czerpią inspiracje z tych samych źródeł. Z projektami oraz imprezami towarzyszącymi wyjdą na ulice Warszawy.

Informacje o każdej imprezie można znaleźć na stronie:

d47ekxe
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d47ekxe
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj