Rusza 4 edycja Polskiego Festiwalu Reklamy
Rusza kolejna, 4 edycja Polskiego Festiwalu Reklamy KTR. Jego głównym celem jest podnoszenie poziomu sztuki reklamowej w Polsce.
Festiwal i Konkurs KTR organizuje środowisko agencji komunikacji marketingowej i szeroko rozumiane środowiska skupione wokół Klubu Twórców Reklamy (reżyserzy, operatorzy, scenografowie, ludzie „produkcji filmowej”, designerzy, twórcy Internetowi, fotograficy, ilustratorzy). Jurorami w konkursie są, podobnie jak w konkursach reklamowych na świecie, najlepsi krajowi twórcy reklam wybrani przez środowisko. Konkurs KTR jest zatem jedynym takim branżowym konkursem w Polsce.
W tym roku po raz pierwszy do udziału w konkursie zostali zaproszeni studenci wydziałów artystycznych, szkół filmowych i reklamowych. Kategoria Students, oraz polska edycja kanneńskiego konkursu Young Creatives pełni funkcję promowania młodych twórców i prezentacji Polskiej Sztuki Reklamy na świecie W tym roku podczas Festiwalu można zdobyć lub pogłębić wiedzę z zakresu kreatywnego myślenia i copywritingu.
Festiwal KTR jest też wydarzeniem kulturalnym, pokazującym sztukę użytkową w jej najbardziej widocznej i dostępnej dla wszystkich formie – reklamie i jej pograniczu. Organizatorzy chcą pokazać szerokiemu gronu odbiorców, że reklama i sztuka przez duże S, czerpią inspiracje z tych samych źródeł. Z projektami oraz imprezami towarzyszącymi wyjdą na ulice Warszawy.
Informacje o każdej imprezie można znaleźć na stronie: