Roszady w agencji 180° PR


Do zespołu 180° Public Relations (Grupa Leo Burnett Warszawa)
dołączyły na kierownicze stanowiska Monika Perek i Małgorzata
Majewska. Agencja na także nowych klientów.

04.03.2008 08:00

Monika Perek została szefem zespołu komunikacji korporacyjnej, a Małgorzata Majewska - liderem praktyki agencji w zakresie komunikacji konsumenckiej w agencji 180° Public Relations.

Monika Perek ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w PR. Wcześniej pracowała w agencjach sieciowych: Mmd Public Relations oraz Euro RSC Sensors, jak również w funduszu inwestycyjnym NFI Progress. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowego studium PR na SGH.

Małgorzata Majewska związana jest z branżą PR od ponad siedmiu lat. Przed dołączeniem do 1800 Public Relations pracowała w United PR, Advanced PR oraz Ciszewski Public Relations. Jest absolwentką polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim.

Nowe projekty
Agencja 1800 Public Relations zdobyła także dwa nowe projekty. Dla firmy Sanofi Pasteur, w ramach współpracy sieciowej z Manning Selvage & Lee PR, realizuje kampanię komunikacyjną na temat innowacyjnej szczepionki przeciw grypie FLU ID. Natomiast zespół ds. marek premium działu konsumenckiego prowadzi dla firmy Estee Lauder akcję skierowaną do liderów opinii wprowadzającą na rynek zapach Michael Kors w wariantach dla kobiet i mężczyzn oraz promującą ekskluzywną markę do pielęgnacji męskiej skóry Lab Series Skincare For Men.

Kontynuacja współpracy
Agencja 180° Public Relations przedłużyła na kolejny okres współpracę z Lockheed Martin Corporation. Jednocześnie, kolejny klient agencji, firma adidas Polska, po dokonaniu przeglądu rynku PR, postanowiła także kontynuować współpracę ze 180° Public Relations w roku 2008.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)