Rodzinna telefonia komórkowa Cyfrowego Polsatu
Wraz ze startem nowej usługi Cyfrowego Polsatu - Rodzinnej
Telefonii Komórkowej - ruszy także kampania reklamowa. Wprowadzenie
produktu wsparte będzie kampanią ATL i BTL.
Główne hasło kampanii "Wiele nas łączy" konsekwentnie nawiązuje do przyjętej wcześniej przez spółkę strategii komunikacji - "Dla Ciebie i Twojej Rodziny".
Kampania reklamowa obejmuje działania ATL i BTL. Kampania telewizyjna zaplanowana do końca bieżącego roku wykorzystuje spoty o długości 20 sekund, które będą emitowane w stacjach TVP, TVP Info, Polsat, Polsat Sport, Polsat2, TVN, TVN7, TVN24 oraz w innych kanałach tematycznych. Spoty radiowe, również o długości 20 sekund, pojawią się na antenie Radia ZET, Planety FM, Radia Plus, RMF, RMF Maxxx, RMF Classic, Radia PIN oraz stacji należących do grupy radiowej Agora.
Jako kanał komunikacji z odbiorcami zostanie wykorzystany także internet. Kampania pojawi się w największych portalach, tj. wp.pl, Onet.pl, o2.pl. Kampania prasowa będzie prowadzona w prasie codziennej - Gazeta Wyborcza, Fakt, tygodnikach telewizyjnych, tygodnikach opinii - Newsweek, Wprost i prasie branżowej. Wykorzystane zostaną także formy reklamy outdoorowej.
W ramach kampanii BTL zostały wyprodukowane materiały POS - plakaty, ulotki, materiały wizualizacyjne, które będą widoczne zwłaszcza w punktach sprzedaży.
Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała Agencja Rozgłośnia. Reżyserem spotów telewizyjnych jest Mariusz Palej, natomiast za produkcję odpowiadał dom produkcyjny CineArt Production oraz studio Nextmedia. Produkcją spotów radiowych zajęło się Studio ZET.
Kampania BTL została przygotowana przez Agencję Take 5, a media zakupił dom mediowy Media Direction.