Remes i Warka sponsorami KKS Lech Poznań S.S.A.
Remes został sponsorem głównym klubu Lech Poznań. Natomiast przez najbliższe trzy lata strategicznym sponsorem klubu będzie Warka.
11.07.2006 | aktual.: 11.07.2006 08:59
Logo firmy Remes będzie widoczne na przedniej stronie koszulek w których występować będą piłkarze pierwszego zespołu Lecha Poznań. Pakiet usług marketingowych poza powierzchnią reklamową objął również wykorzystanie nazwy oraz logo klubu jak i wspólne akcje promocyjne wykorzystujące wizerunek Lecha Poznań.
Strategia sponsoringowa klubu została przed zbliżającym się sezonem ściśle określona i będzie obejmowała pakiet sponsora strategicznego, 4 pakiety sponsora premium, natomiast 8 podmiotów będzie mogło stać się sponsorami biznesowymi Kolejorza.
Firma Remes współpracowała z klubem również w jego starych strukturach. Jednak jak podkreślił właściciel Bartosz Remplewicz to obecna umowa jest najkorzystniejsza pod względem marketingowym.
„Jestem bardzo zadowolony z możliwości kontynuowania współpracy z Lechem Poznań. Cieszę się, że rozwój firmy idzie w parze z rozwojem klubu to może prowadzić do wspólnych sukcesów zarówno w biznesie jak i sporcie” – powiedział Bartosz Remplewicz właściciel firmy Remes.
Umowa obowiązywać będzie przez rok.
KKS Lech Poznań - od teraz z Warką
„Chcemy być lepsi” nowe hasło KKS Lecha Poznań, będzie realizowane dzięki wsparciu marki Warka.
W poniedziałek, 10 lipca KKS Lech Poznań podpisał nową umowę sponsorską, na mocy której przez najbliższe trzy lata Warka będzie strategicznym sponsorem klubu.
Rozmowy pomiędzy Warką a poznańskim klubem zakończyły się sukcesem. Lech Poznań będzie korzystał ze środków sponsora do realizacji ambitnych, sportowych planów. Strony nie ujawniają wartości kontraktu. „Środki, jakie przeznacza Warka na rozwój klubu są dla nas bardzo satysfakcjonujące i pozwolą na stabilny jego rozwój” – powiedział Andrzej Kadziński Prezes Klubu KKS Lech Poznań.
Warka, stając się wyłącznym branżowym i jednocześnie strategicznym sponsorem klubu zyskuje prawo do ekspozycji marki na stadionie, wykorzystania faktu sponsoringu w działaniach marketingowych marki oraz ma możliwość korzystania z wizerunku zawodników klubu.
Warka ma kilkuletnie doświadczenia w zakresie sponsoringu sportowego (sponsor UEFA Champions League w latach 2003 - 2005).Od roku 2006 nowa strategia regionalna dla marki, znalazła również odzwierciedlenie w obszarze sponsoringu. Na Śląsku Warka wspiera Fundację Jerzego Dudka „Dobry Start” i jest obecna na wielu stadionach piłkarskich. Teraz przyszedł czas na Wielkopolskę. Tutaj Warka postawiła na piłkarski klub, będący dumą mieszkańców regionu. Warka od kilku lat wspiera największy klub piłkarski regionu, z którego pochodzi –”Radomiak”.
„Zawsze koncentrujemy się na wartościach regionu, w którym chcemy być obecni, aby zdobywać uznanie jego mieszkańców. Dlatego dołożymy wszelkich starań, by zapewnić poznańskiej drużynie możliwość rozwoju. Jestem głęboko przekonany, że nasza współpraca przyniesie wymierne efekty zarówno sponsorowi, zawodnikom, klubowi jak i fanom i kibicom klubu” – powiedział Mariusz Borowiak, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Komercyjnych w Grupie Żywiec S.A.