Trwa ładowanie...
d2ekbjz
12-12-2006 07:10

Reklama w serwisach tematycznych efektywniejsza

Badania wykazały, że reklamy umieszczane na mniejszych stronach www skuteczniej trafiają do odbiorców.

d2ekbjz
d2ekbjz

Internauci częściej zwracają uwagę na reklamy przebywając na rzadziej odwiedzanych stronach, niż na wielkich portalach mających więcej niż milion unikalnych wejść - informuje MediaPost na podstawie badania przeprowadzonego przez firmę Media-Screen.

Respondenci twierdzą, że produkty reklamowane na mniejszych stronach są dla nich bardziej interesujące. Po przeprowadzonym badaniu Media-Screen ustalił listę stron, z których reklamy zainteresowały internautów. 42% witryn z czołówki tych, które zwróciły na siebie uwagę to małe strony, natomiast 39% stanowią wielkie portale oraz inne serwisy z dużą liczbą odwiedzających.

„Ludzie są bardziej zaangażowani w przeglądanie mniejszych stron, ponieważ ich tematyka bardziej ich interesuje.” powiedziała MediaPost Cate Riegner, director of research w Media-Screen dodając, że internauci często uważają reklamy znajdujące się na ich ulubionych serwisach za interesujące.

Badanie przeprowadzono na grupie 1356 osób, które przyznając punkty w skali od 1 do 7 miały ocenić w jakim stopniu reklamowany na danej stronie produkt przykuł ich uwagę.

d2ekbjz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ekbjz
Więcej tematów