Trwa ładowanie...
d23ygzy

Rada Etyki Mediów negatywnie o nagości

Sygnałami o destrukcyjnych społecznie
przejawach zaniku poczucia odpowiedzialności i umiaru w
reklamach odwołujących się do nagości, seksu i przemocy zaniepokojona
jest Rada Etyki Mediów.

d23ygzy
d23ygzy

Obrazy, które "atakowały wrażliwość odbiorców" znalazły się - zdaniem Rady - między innymi na plakatach reklamujących miesięczniki: "Playboy", "Machina" i "Maxim".

Rada zaapelowała do mediów o wykonywanie obowiązującego w Polsce prawa i unikania korzystania z usług agencji reklamowych, w których pomysłowość i artyzm zastępowane są nieodpowiedzialnym stosowaniem bodźców erotycznych. Rada chce też, by media poważnie traktowały ostrzeżenia formułowane przez psychologów społecznych o związkach przestępczości i postaw agresywnych z dostępnością przedstawień przemocy i obrazów ciała redukowanego do wizualnej zachęty erotycznej".

Zdaniem Rady natarczywość i prymitywizm tych form promocji wyróżnia Polskę negatywnie w rodzinie krajów europejskich i nadaje naszym ulicom barbarzyński i prowincjonalny charakter.(ck)

d23ygzy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d23ygzy
Więcej tematów