Jeszcze w czerwcu klienci Telekomunikacji Polskiej SA będą mogli za darmo opłacić rachunek za telefon na poczcie. Od września za regulację swoich należności w ten sposób będzie trzeba zapłacić 99 gr.
Zmiana ta wiąże się z umową, jaką TP SA podpisała z Pocztą Polską. Jednocześnie oznacza to, że liczba okienek kasowych w Biurach Obsługi Klienta TP SA, w których rachunki reguluje około 50% abonentów, będzie spadała. Po trzech miesiącach klienci nie będą mogli już zapłacić za telefon w BOK-u.
Posunięcie takie wyeliminować ma kolejki jakie dotychczas tworzyły się w punktach TP SA. Dzięki umowie klienci będą mieli około 13 razy więcej punktów, w których będą mogli opłacić rachunek - powiedział w poniedziałek Piotr Muszyński Dyrektor Pionu Kontaktu z Klientami. Podczas gdy TP SA miała na terenie całego kraju około 700 BOK-ów, Poczta Polska dysponuje ponad 8 tysiącami placówek.
Ponadto TP SA zapowiada wprowadzenie 3 cyklów billingowych. Oznacza to, że klienci będą dostawali faktury np. 10 dnia miesiąca, inni 20, a jeszcze inni 30. Obecnie faktury do wszystkich abonentów wysyłane są w tym samym terminie.
Przedstawiciele TP SA zapowiedzieli, że w przyszłości zostanie uruchomiona sieć call center, a także umożliwi płacenie rachunków przez Internet.
TP SA ma także wprowadzić obniżkę opłat za połączenia międzynarodowe. Przedstawiciele telekomu uznali datę wprowadzenie tej obniżki na 1 lipca za realną, ale nie przyznali, że nie są jeszcze ustalone szczegóły. (reb)