Trwa ładowanie...
d32s4oi
claudia
14-02-2008 08:00

Promocja konsumencka Kamis i miesięcznika Claudia


Kamis oraz miesięcznik Claudia rozpoczęli promocję konsumencką
'Szkoła Gotowania'. Do wygrania są weekendowe warsztaty kulinarne
prowadzone przez mistrzów z hotelu Sheraton, tysiące nagród w
postaci sprzętu AGD oraz książki o tematyce kulinarno-podróżniczej.

d32s4oi
d32s4oi

Akcja promocyjna "Szkoła Gotowania" trwać będzie do 31 marca. By wziąć w niej udział należy przesłać na adres miesięcznika "Claudia" 5 kodów kreskowych z dowolnych produktów Kamis oraz przepis na ciekawe danie własnego autorstwa. Przepisy będą oceniane przez jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele firmy Kamis-Przyprawy S.A. oraz miesięcznika "Claudia".

Kampania telewizyjna rozpoczyna się 13 lutego i potrwa do końca marca. Spot telewizyjny prezentujący zasady akcji i zachęcający do wzięcia udziału, będzie emitowany w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7,TV4, Polsat, Polsat 2 oraz w kobiecych kanałach tematycznych. Kampania będzie intensywna i skierowana do szerokiej grupy odbiorców.

Kampania prasowa obejmie wysokonakładową prasę kobiecą oraz telewizyjną: "Claudia", "Tele Tydzień", "Świat Kobiety", "Gazeta Telewizyjna (GW)", "Przyjaciółka", "Naj", "To i owo", "Tina", "Pani Domu", "Moje Gotowanie".

Kampania w internecie odbywać się będzie poprzez billboardy oraz toplayery, w tak popularnych portalach jak m.in, kafeteria.pl, kuchnia.o2.pl, elle, elle decoration, wizaz.pl, female.pl, mapaurody.pl, peullanova.pl, cogdziezaile.pl, twojecentrum.pl, kobiety.pl, abcbaby.pl, dziewczyna.pl salonfryzur.pl, moda.pl, palcelizac.pl, gotowanie.wkl.pl

d32s4oi

Stworzona została również specjalna, dedykowana promocji podstrona w serwisie www.kamis.pl, na której można dowiedzieć się o szczegółach akcji, nagrodach, a po jej zakończeniu - poznać listę nagrodzonych osób.

Poza silnym wsparciem mediowym, akcja promowana jest również w punktach sprzedaży - przede wszystkim w super- i hipermarketach. W wybranych sieciach handlowych są prowadzone akcje typu life cooking, gdzie osoby zainteresowane gotują pod okiem profesjonalnych kucharzy. W okresie promocyjnym, miejsca promocji i produkty Kamis na półce zostały oznaczone materiałami POS (woblery, stoppery, plakaty, ulotki), a w wybranych lokalizacjach są specjalnie eksponowane w formie wyspy z telewizorem, na którym są prezentowane spoty promocyjne akcji, zachęcające do wzięcia udziału. W kilku sieciach handlowych, m. in. Real, Makro i Carrefour będą prowadzone wewnętrzne promocje, gdzie dla klientów są przewidziane dodatkowe, bardzo atrakcyjne nagrody.

d32s4oi
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d32s4oi
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj