Ponad 200 wakacyjnych imprez z Providentem
Jak co roku Provident Polska ruszył ze swoją wakacyjną kampanią promocyjną 'Akcja lato', która potrwa do końca września.
Jej głównym celem jest bezpośrednie wsparcie sprzedaży poprzez pozyskanie nowych klientów oraz dotarcie do osób, które już korzystały z usług Providenta w przeszłości.
W ramach „Akcji Lato” Provident będzie uczestniczył jako sponsor lub współorganizator w ponad 200 lokalnych imprezach w całej Polsce, tj. pikniki, festyny, dni miasta itp., inicjowanych głównie przez samorządy lokalne.
Oprócz wizerunkowego oddziaływania przez ekspozycję materiałów reklamowych, tj. tablice, banery oraz balony, podczas imprez rozdawane będą ulotki informujące o ofercie Providenta oraz gadżety reklamowe (m.in. długopisy, breloki, magnesy na lodówkę itp.)
Ubiegłoroczna „Akcja lato” okazała się dużym sukcesem, dlatego w tym roku zamierzamy wesprzeć jeszcze więcej wakacyjnych imprez lokalnych, co pomoże nam dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów – mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, szef Działu Marketingu w Provident Polska.
Właśnie z myślą o potencjalnych klientach Provident zamieścił także swoje reklamy na blisko 800 billboardach i 1500 citylightach w największych polskich miastach.
Dodatkowo wsparciem dla podejmowanych działań marketingowych Provident Polska jest, podobnie jak w latach ubiegłych, mailing skierowany do obecnych klientów firmy.
Kreacją materiałów wykorzystywanych podczas „Akcji Lato” zajęła się agencja Rapp Collins.