"Podaruj dzieciom dom na święta"

To hasło kampanii, której organizatorem jest Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Kampania oficjalnie rozpoczyna się w piątek, 25 listopada i potrwa do końca grudnia.

Wioska Dziecięca SOS w Karlinie to 14 jednorodzinnych domków, w których dzieci mieszkają z zastępczymi rodzicami. Na razie dziecięcy śmiech słychać tylko w 8 domkach. Pozostałe domki stoją puste z powodu braku funduszy na ich wyposażenie. Brakuje 350 000 złotych, aby pomóc osieroconym dzieciom odnaleźć zagubione dzieciństwo. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce rozpoczyna akcję "Podaruj dzieciom dom na święta", z nadzieją, że ogólnopolska zbiórka przyniesie brakujące środki i czerwcu 2006 w karlińskiej Wiosce Dziecięcej SOS będzie mieszkała setka dzieci - czytamy w komunikacie.

- Zorganizowanie każdej naszej kampanii jest możliwe wyłącznie dzięki pomocy wielu ludzi i firm dobrej woli powiedziała Elżbieta Janczur, dyrektor Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Kampania "Podaruj dzieciom dom na święta" obejmuje telewizyjny spot informacyjny, ogłoszenia w prasie, w Internecie oraz outdoor. W ramach akcji Stowarzyszenie zaplanowało także mailing z ulotką informacyjną i formularzem przekazu, kierowany do potencjalnych darczyńców. Agencja BTL Proximity Poland, wchodząca w skład grupy BBDO Warszawa, przygotowała pro bono kreację ogłoszenia prasowego i ulotki, dzięki której Stowarzyszenie ma nadzieję pozyskać wielu nowych darczyńców. Cieszymy się, że nasza praca i doświadczenie obok działalności komercyjnej może wspomóc wspaniały cel, jaki realizują Wioski Dziecięce SOS powiedział Paweł Fogt, dyrektor generalny Proximity.

21 listopada telewizyjna Dwójka rozpoczęła bezpłatną emisję spotu informacyjnego. Emitować go będą także wszystkie telewizje regionalne TVP 3 oraz telewizje Discovery Channel i Animal Planet. Kampanię informacyjną uzupełniają ogłoszenia prasowe.

Kampanię w Internecie przygotowało Studio Interaktywne Orbita s.c. Powierzchnię udostępniły portale wp.pl oraz o2.pl oraz internetowe sieci reklamowe: IDMnet, Adnet, Abromedia.

W pozyskaniu bezpłatnych powierzchni reklamowych pomógł dom mediowy Starcom, a bezpłatne powierzchnie w Internecie pozyskiwał Starcom Next. W pozyskaniu bezpłatnych powierzchni w dziennikach lokalnych pomógł dom prasy regionalnej Mediatak Sp. z. o.o.

Od 1 grudnia, w Warszawie, Trójmieście i Poznaniu do wsparcia akcji "Podaruj dzieciom dom na święta" namawiać będzie 200 citylightów podarowanych przez Clear Channel Poland. W Wioskach Dziecięcych SOS osierocone dzieci znajdują ciepło i rodzinną atmosferę, a dzięki temu mogą prawidłowo rozwijać się emocjonalnie. Dlatego Clear Channel Poland postanowiło już na stałe wspierać Wioski Dziecięce SOS - powiedziała Kalina Janicka, prezes i dyrektor generalny firmy.

Do świątecznego wydania katalogu domu wysyłkowego Quelle dołączono ulotkę informacyjną Wiosek Dziecięcych SOS wraz z formularzem przekazu. Wydawca przekaże dzieciom cześć dochodu ze sprzedaży jednego z produktów - misia Norberta. Akcję wspiera także koncern Bertelsmann Media Sp. z o.o., ulotka będzie rozdawana w 15 księgarniach Klubu Świata Książki w całej Polsce. Apel o pomoc dzieciom znajdzie się także w biuletynie Pioneer Pekao Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A. i na plakatach, które zawisną, dzięki życzliwości Poczty Polskiej SA, w 220 urzędach pocztowych na terenie Warszawy.

Konto akcji "Podaruj dzieciom dom na święta": 32 1060 0076 0000 3310 0008 5600.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)