Ostrzeżenie GIS. Uważaj na te buraczki

GIS wydał ostrzeżenie publiczne dotyczące jednej partii produktów pn. Buraczki wiórki. Powód? Możliwa obecność szkła.

GIS wycofuje buraczki. Możliwa obecność szkła
GIS wycofuje buraczki. Możliwa obecność szkła
Źródło zdjęć: © Pixabay | mp1746
Sylwia Bagińska

18.10.2022 | aktual.: 18.10.2022 13:50

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Główny Inspektor Sanitarny w oficjalnym komunikacie udostępnionym na portalu internetowym przekazał, że został poinformowany o jednej ze skarg konsumenta.

Dotyczy ona obecności fragmentów szkła w produkcie pn. Nasze Zbiory Buraczki wiórki, firma VICTUS Mielczarek i Kowalska Sp. j. W związku z tym GIS postanowił wycofać daną partię produktu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz też: Pogoda miło nas zaskoczy. Mamy długoterminową prognozę

GIS wycofuje buraczki. Możliwa obecność szkła

Organy podały szczegóły dotyczące wycofanego produktu. Nazywa się on: Buraczki wiórki á 420 g. Numer partii to: 20.07.2023/A. Z kolei data minimalnej trwałości to: 20 lipca 2023 roku. Producentem tego produktu jest VICTUS Mielczarek i Kowalska Sp. J. z siedzibą w Działoszynie (98-355) przy ulicy Sadowskiej 10.

GIS poinformował również o podjętych działaniach przez przedsiębiorców i organy urzędowej kontroli. "VICTUS Mielczarek i Kowalska Sp. j. poinformowała swoich odbiorców o konieczności wycofania z obrotu kwestionowanej partii produktu. Organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej monitorują proces wycofywania prowadzony przez producenta i prowadzą dalsze postępowanie wyjaśniające" - czytamy w komunikacie.

Najważniejszą informacją komunikatu jest zalecenie dla konsumentów dotyczącą tego, że nie należy spożywać wcześniej przedstawionego produktu.

Etykieta wycofanego produktu
Etykieta wycofanego produktu© GIS

Przeczytaj też:

Źródło: Główny Inspektorat Sanitarny

Źródło artykułu:WP Wiadomości
gisgłówny inspektor sanitarnyburaki
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (30)