Oryginalna i szokująca kampania reklamowa Lublina
Oryginalna, szokująca - tak o najnowszej kampanii reklamowej Lublina mówią jej twórcy. Od wtorku na ulicach siedmiu polskich miast pojawi się 300 billboardów promujących Lublin. Reklamy pojawią się w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Katowicach i Białymstoku. Akcja potrwa do końca września.
Oryginalna, szokująca - tak o najnowszej kampanii reklamowej Lublina mówią jej twórcy. Od wtorku na ulicach siedmiu polskich miast pojawi się 300 billboardów promujących Lublin. Reklamy pojawią się w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Katowicach i Białymstoku. Akcja potrwa do końca września.
Plakat reklamowy składa się z dwóch obrazów. Fragmentu fresku w Kaplicy Trójcy Świętej na lubelskim Zamku oraz współczesnego pokazu mody, gdzie są widoczne tylko nogi modelki, która na wybiegu prowadzi śnieżnobiałego pudla. To kadr z jednego z trzech filmów reklamowych, który w czerwcu Lublin pokazywał w warszawskim metrze. - Obraz ma zaintrygować, zaciekawić odbiorców, skłonić ich do zainteresowania się Lublinem i sięgnięcia np. do internetu, aby uzyskać dodatkowe informacje o naszym mieście, co w konsekwencji ma doprowadzić do podjęcia decyzji o jego odwiedzeniu - podkreślał Michał Krawczyk, z-ca dyr. Kancelarii Prezydenta Lublina.
Kampania outdoorowa ma wartość 150 tys. zł. Miasto nie wyda na nią jednak pieniędzy ze swojej kasy. To nagroda, jaką otrzymał Lublin w konkursie Złote Formaty.
Artur Jurkowski