OMG uruchomi jesienią przeglądarkę outdoorowych nośników reklamowych
Omnicom Media Group kończy prace nad komputerowym narzędziem do
optymalizacji selekcji outdoorowych kampanii reklamowych.
Pozwalająca weryfikować i wybierać nośniki wykorzystywane w tym
medium promocyjnym aplikacja o nazwie Outdoor Media Integrator
(OMI) zostanie wprowadzona do użycia jesienią
Outdoor Media Integrator pozwala jego użytkownikom (planerom, buyierom, klientom) na jednoczesną weryfikację i selekcję w jednej wspólnej platformie ofert pochodzących od kilku dysponentów oraz multiformatowych ofert zawierających różne typy nośników. Zasady selekcji nośników są zbliżone do możliwości przeglądarek oferowanych obecnie przez właścicieli tych lokalizacji reklamowych, jednak podstawową różnicą jest możliwość importowania do aplikacji różnego typu ofert i aktywnej selekcji z dowolnej ilości i typów nośników niezależnie od źródła pochodzenia ofert.
Dzięki tej nowoczesnej aplikacji selekcje nośników outdoorowych staną się nie tylko dokładniejsze, ale również szybsze i łatwiejsze. Wykorzystanie OMI pozwoli także na wyeliminowanie wyboru nośników znajdujących się w zbyt bliskiej odległości, co stwarza znacznie lepszą niż dotychczas możliwość jakościowego planowania kampanii outdoorowych dla klientów domów mediowych z grupy Omnicom Media Group.
OMI wykorzystuje mapy cyfrowe firmy Imagis .S.A. Współtwórcą oraz administratorem aplikacji jest firma badawcza LabCon. Pomysłodawcy i twórcy narzędzia planują jego dalszy rozwój i dodawanie kolejnych funkcjonalności.
Jesienne kampanie outdoorowe klientów OMG będą już realizowane z wykorzystaniem tej aplikacji. Firma jako inicjator projektu zaprasza także inne domy mediowe i właścicieli nośników do skorzystania z potencjału OMI.