Ogromny sukces "Warsaw Shore". Będzie trzeci sezon?
Jest coś w "Warsaw Shore" co przyciąga widzów. W czasie emisji II edycji programu MTV Polska pokonała swoich wszystkich głównych konkurentów i miała kilkanaście razy wyższe udziały od średnich dobowych. W niedzielę zakończyła się emisja Warsaw Shore II. Program był hitem tego lata. Spośród wszystkich odcinków drugiej serii najwięcej widzów zgromadził ten nadany 15 czerwca. Oglądało go aż 225 tys. osób.
Jak informują Wirtualne Media, drugi sezon oglądało co tydzień średnio 160 tysięcy widzów (ta liczba nie obejmuje widzów oglądających program nielegalnie w sieci). Sukces był tak wielki, że stacja przygotowuje się do produkcji trzeciej odsłony tego show.
- Wielu przewidywało, że po pierwszym sezonie format się wyczerpie, a okazało się, że wokół programu utworzyła się grupa wiernych, zaangażowanych fanów - mówi Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska.
"Warsaw Shore" opowiada o przygodach grupy młodych osób, którzy mieszkają w wynajętej willi, pracują i imprezują. Program jest polską wersją popularnego także w Polsce, amerykańskiego formatu "Jersey Shore".