Trwa ładowanie...
d2p7ur9
04-06-2007 07:10

Ofensywa telewizyjna napoju Tiger

2 czerwca br. ruszyła nowa kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger.

d2p7ur9
d2p7ur9

We wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz w wybranych stacjach tematycznych, emitowane będą 2 spoty reklamowe zatytułowane „Office” i „Road”.

Kampania napoju energetycznego Tiger ma charakter wizerunkowy.

Ma na celu podtrzymanie i ugruntowanie wizerunku marki, jako lidera na rynku napojów energetycznych.

Na kampanię składać się będą emisje spotów 30 i 15 sekundowych.

Spoty emitowane będą w najważniejszych polskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, POLSAT, Polsat Sport, TVN oraz TV4, TVN7, TVN TURBO, DISCOVERY, ANIMAL PLANET.

Kampanię przygotowała agencja Testardo Red Cell przy współpracy z domem produkcyjnym Tandem Taren-To. Telewizyjny czas antenowy zaplanował dom mediowy Media Vest.

d2p7ur9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2p7ur9
Więcej tematów