Ofensywa reklamowa firmy Logitech


11 kwietnia odbędzie się premiera telewizyjnej reklamy Logitech.
Jest to pierwsza w historii Logitech kampania reklamowa realizowana
w Europie.

Na potrzeby działań promocyjnych zostały przygotowane trzy spoty reklamowe prezentujące produkty Logitech z różnych segmentów rynku zaawansowanych urządzeń peryferyjnych - głośniki, kamerki internetowe oraz uniwersalne piloty. Przewodnie hasło kampanii "Logitech - Swiss Technology" podkreśla szwajcarski rodowód spółki.

- Celem kampanii jest podniesienie świadomości marki Logitech wśród polskich konsumentów oraz zerwanie ze stereotypem, że Logitech to firma tworząca jedynie myszki komputerowe. Dlatego też zależało nam na zaprezentowaniu szerokiego kontekstu produktowego. Komputer oraz zaawansowane akcesoria multimedialne coraz częściej stanowią integralną część współczesnych salonów. Dzięki technologii oferowanej przez Logitech użytkownicy domowych centrów rozrywki mogą cieszyć się realistycznymi i bogatymi doznaniami - dodał Krzysztof Machnicki.

Kreacje reklamowe przygotowała agencja Zero7. Za produkcję spotów odpowiada agencja Dynamo. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Adviser, a działaniami w Internecie agencja evo.pl.

Pierwszy etap kampanii realizowany będzie od 11 do 27 kwietnia. Spoty reklamowe emitowane będą w telewizji ogólnopolskiej, w grupie TVN, a także w internecie w serwisach ogólnotematycznych oraz portalach społecznościowych.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)