Ofensywa miesięcznika "Moje Mieszkanie"
Miesięcznik 'Moje Mieszkanie' w nowej, niższej cenie, o większej objętości i z nowym layoutem.
16.12.2005 07:01
Spore zmiany w miesięczniku 'Moje Mieszkanie'. Od wydania styczniowego (na rynku 19 grudnia 2005 r.) miesięcznik ma być bardziej przejrzysty i elegancki, grzbiet klejony, a sam magazyn będzie liczył 100 stron.
- Nie tylko wygląd miesięcznika się zmieni, również pojawią się nowe tematy i rubryki. Wprowadzamy m.in. nowy cykl "Szkoła aranżowania", poświęcony teorii i praktyce urządzania mieszkania. Nowa jest również rubryka "Aktualności" z informacjami o: targach, wystawach, ciekawych projektach architektów wnętrz i stylistów. Poszerzamy blok "Eksperci radzą" o 2 rubryki: w pierwszej fachowcy z firm produkujących wyposażenie mieszkań będą podpowiadać, jak z niego korzystać, w drugiej nasz architekt postara się rozwiązać wszystkie wątpliwości naszych czytelników związane z urządzaniem mieszkania: od przebudowy po dekorowanie. Choć będziemy bardziej eleganccy, pozostajemy wierni naszym czytelnikom - będziemy inspirować, doradzać, pomagać, prezentować trendy i nowości w branży wnętrzarskiej - informuje Renata Sieroń, Dyrektor Wydawniczy Wydawnictwo Gruner + Jahr Polska.
"Moje Mieszkanie" od styczniowego numeru będzie kosztować 3,90 zł.
Zmiany w miesięczniku zostaną wsparte kampania reklamową w TV (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, Polsat, TV4), radiu (RMF FM), internecie (BIZZ, Onet), magazynach G+J Polska (m.in. Claudia, Naj, Gala) oraz na outdoorze (CL) i bankomatach.
Średnia sprzedaż miesięcznika Moje Mieszkanie za okres styczeń - wrzesień 2005 wyniosła 63 645 egzemplarzy (źródło: ZKDP)