Trwa ładowanie...
d32s4oi
14-09-2006 09:30

O ponad 7 proc. droższe reklamy w Esce

2 października br. Radio Eska (Grupa Radiowa Time) wprowadza korektę oferty reklamowej.

d32s4oi
d32s4oi

Korekta obejmie zmianę cen spotów oraz uatrakcyjnienie przeliczników długości spotów. Zmiany nastąpią zarówno w cenniku sieciowym, jak i w cennikach stacji lokalnych należących do Grupy.

„Decyzja o korekcie oferty reklamowej jest reakcją na zmieniające się potrzeby klientów oraz wynika z systematycznie rosnącej pozycji Grupy na rynku radiowym i bardzo wysokiego zainteresowaniem reklamodawców” – informuje Monika Polewska, Specjalista ds. Public Relations radia. Cennik sieciowy zmieni się następująco: ceny w dniach od poniedziałku do piątku wzrosną średnio o 9 proc., w sobotę – o 7 proc., w niedzielę – o 5 proc. Najwyższa cena to 6,3 tys. zł za spot w paśmie 8.00 – 9.00.

„Odpowiadając na zapotrzebowanie klientów, wprowadzone zostały atrakcyjniejsze przeliczniki długości spotów. Obniżono m.in. przelicznik dla spotu 20-sekundowego – z 1 na 0,80” – dodaje Monika Polewska.

W stacjach lokalnych wzrost cen będzie wynosił: od poniedziałku do piątku – średnio o 15 proc., w sobotę i niedzielę – średnio o 10 proc.

Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy specjalna promocja: kampanie zakupione do końca września i trwające do końca października, sprzedawane będą według dotychczasowego cennika.

Grupę Radiową Time tworzą: sieć Radia ESKA (31 stacji), sieć ESKA Rock (4 stacje), Radio Gold FM w Toruniu oraz sieć Radia VOX FM (8 stacji). Ta ostatnia na razie nie jest włączona do cennika sieciowego Time.

d32s4oi
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d32s4oi
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj