Nowy senior brand manager marek Goodyear i Dunlop
Łukasz Tłuchowski objął stanowisko senior brand managera w Goodyear
Dunlop Tires Polska.
14.08.2008 08:00
Jest odpowiedzialny za marki Goodyear i Dunlop. Zastąpił na tym stanowisku Tomasza Dwojaka, który od lipca br. jest dyrektorem marketingu w regionie Bliski Wschód i Afryka koncernu Goodyear, z siedzibą w Dubaju.
Łukasz Tłuchowski doświadczenie zawodowe zdobywał w branży wydawniczej. Od 2005 roku pracował w wydawnictwie Bauer, gdzie ostatnio pełnił stanowisko project managera - odpowiadającego za działania wydawnicze i marketingowe pism motoryzacyjnych. Pracował także w Agora S.A. oraz G+J Gruner + Jahr Polska Sp. z o.o.
Łukasz Tłuchowski ma 34 lata. Ukończył kierunek Zarządzanie i Marketing w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej.