PolskaNowoczesna dba o wizerunek w sieci i płaci tysiące złotych za zrobienie dla nich memów
Nowoczesna dba o wizerunek w sieci i płaci tysiące złotych za zrobienie dla nich memów
Majątek na... memy. Tak swoim budżetem rozporządza dowodzona przez Ryszarda Petru Nowoczesna.
Partia Nowoczesna przywiązuje bardzo dużą wagę do swojego wizerunku i nie oszczędza pieniędzy na doradztwie medialnym, specjalistach z branży PR, a nawet firmach, które profesjonalnie zajmują się robieniem memów.
Jak podaje „Fakt” w ubiegłym roku partia Ryszarda Petru wydała 30 tysięcy złotych na memy internetowe przygotowywane przez agencję Apayo. Na profilach społecznościowych Nowoczesnej często pojawiają się różnego rodzaju grafiki, które później na swoich profilach udostępniają członkowie partii. Za przygotowywanie różnego rodzaju grafik w okresie od maja do sierpnia 2016 roku zapłacono 30 tysięcy złotych.