Nowa kampania wizerunkowa McDonald's Polska

Rozpoczęła się nowa prasowa kampania wizerunkowa McDonald's Polska.

27.10.2006 07:10

Tematem przewodnim jest przedstawienie firmy jako interesującego pracodawcy oferującego możliwość rozwoju zawodowego i ciekawej kariery. W kampanii wzięli udział pracownicy - kierownicy i licencjobiorcy restauracji McDonald’s.

Celem tej ogólnopolskiej kampanii jest przedstawienie nie tylko tych, którzy bezpośrednio budują pozycję marki w Polsce, ale także pokazanie, co praca w McDonald’s daje każdemu z nich. Przygotowane materiały mówią m.in. o takich cechach jak przedsiębiorczość, odpowiedzialność, dokładność i punktualność.

Osoby, które użyczyły swojego wizerunku to: Urszula Bugajska (kierownik restauracji McDonald’s we Wrocławiu, pracuje w firmie od 7 lat), Grzegorz Łyczak (kierujący restauracją w Jasienicy k. Bielska-Białej, pracuje w McDonald’s od 6 lat), Katarzyna Michalska (kierownik restauracji McDonald’s w Krakowie, zatrudniona w McDonald’s od 10 lat), Roman Kuzera (jest kierownikiem restauracji w Krakowie, w McDonald’s pracuje od 12 lat).

Jedną z osób prezentowanych w materiałach jest także licencjobiorczyni, Alina Borucka, prowadząca dwie własne restauracje McDonald’s w Słupsku i Chojnicach.

Kampania rozpoczęła się 16 października i będzie trwała do końca listopada b.r. Została przygotowana przez agencję reklamową DDB Warszawa, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Reklamy ukażą się w wybranych tygodnikach, dodatkach do dzienników oraz miesięcznikach.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)