Nowa kampania reklamowa platformy Cyfrowego Polsatu
Ruszyła nowa kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu pt. "Programy
TV", promująca internetowy program telewizyjny zamieszczony na
stronie cyfrowypolsat.pl. Do komunikacji wybrano internet oraz
radio.
16.07.2008 08:00
Celem kampanii jest zachęcenie widzów do odwiedzenia witryny Cyfrowego Polsatu, gdzie można znaleźć szczegółowy program wszystkich kanałów polskojęzycznych i wielu stacji zagranicznych.
14 lipca wystartowała kampania w radiu. Pierwsza edycja kampanii radiowej potrwa do końca bieżącego miesiąca. Druga odsłona kampanii planowana jest na jesień. Na potrzeby kampanii radiowej przygotowano 3 spoty o długości 20 sekund, które będą emitowane na antenie Radia Zet, Planeta FM, Radia PiN i w sieci Radia Plus.
24 czerwca ruszyła kilkumiesięczna kampania w internecie. Uwzględnia ona największe portale - WP, Onet oraz Gazeta TV. Wykorzystane narzędzia to 3 mutacje animowanych bannerów reklamowych, których bohaterami są zwierzęta wzbudzające wśród odbiorców pozytywne emocje - pies, mysz i koty - oraz kampania kontekstowa realizowana poprzez GoogleAdwords, OnetBoksy, BoksyWP/NetSprint oraz Interia AdSearch.
Kampania "Programy TV" będzie wsparta działaniami autopromocyjnymi prowadzonymi w serwisie Cyfrowego Polsatu.
Kreacja kampanii internetowej została przygotowana przez zespół Cyfrowego Polsatu przy współpracy z agencją OS3 oraz FirsteArts, za scenariusz oraz produkcję spotu radiowego odpowiada Studio Zet. Media zakupił dom mediowy Media Direction OMD, a w zakresie kampanii kontekstowej - agencja Marketing Online.
Program TV, do którego odwiedzenia ma zachęcić nowa kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu, jest dostępny na stronie głównej serwisu platformy w zakładce Program TV.