Nordea zachęca w kampanii do inwestowania w fundusze
Agencja reklamowa DraftFCB + AdFabrika przygotowała kampanię dla
Nordea Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie.
22.04.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Celem działań jest poinformowanie konsumentów o możliwości inwestowania w fundusze alternatywne, a w szczególności w fundusze hedgingowe. Grupą docelową są mężczyźni i kobiety w wieku 35-50 lat, wykształcenie średnie +, mieszkańcy średnich i dużych miast, dochód powyżej średniej krajowej.
Kampania, która ruszyła 14 kwietnia, obejmuje reklamy prasowe w dziennikach i tygodnikach (Polityka, Newsweek, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza) oraz reklamę w internecie (portale: wp.pl, interia.pl, onet.pl, gazeta.pl). Termin zakończenia nie został podany.
Media zaplanował i kupił dom mediowy MPG.