Trwa ładowanie...
d238tb6
nordea
22-04-2008 08:00

Nordea zachęca w kampanii do inwestowania w fundusze


Agencja reklamowa DraftFCB + AdFabrika przygotowała kampanię dla
Nordea Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie.

d238tb6
d238tb6

Celem działań jest poinformowanie konsumentów o możliwości inwestowania w fundusze alternatywne, a w szczególności w fundusze hedgingowe. Grupą docelową są mężczyźni i kobiety w wieku 35-50 lat, wykształcenie średnie +, mieszkańcy średnich i dużych miast, dochód powyżej średniej krajowej.

Kampania, która ruszyła 14 kwietnia, obejmuje reklamy prasowe w dziennikach i tygodnikach (Polityka, Newsweek, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza) oraz reklamę w internecie (portale: wp.pl, interia.pl, onet.pl, gazeta.pl). Termin zakończenia nie został podany.

Media zaplanował i kupił dom mediowy MPG.

d238tb6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d238tb6
Więcej tematów