Nissan Qashqai: stworzony by igrać z miastem
Nissan Sales Central & Eastern Europe ruszył z nową kampanią
Nissana Qashqai przygotowaną przez agencję TBWA\.
15.04.2008 08:00
Po zeszłorocznym kampanii launchowej modelu Qashqai, Nissan ruszył z kolejną odsłona kampanii pt "Stworzony by igrać z miastem", która ma przypomnieć o modelu Nissan Qashqai.
Na potrzeby kampanii relaunchowej agencja TBWA\ zaadoptowała 2 spoty telewizyjne oraz przygotowała layout prasowy. Ścieżka dźwiękowa pojawiająca się w nowych wersjach spotów pochodzi z opery La Traviata Giuseppe Verdiego.
Działania komunikacyjne obejmują główne tytuły prasowe o zasięgu ogólnopolskim m.in. Polityka, Logo, Playboy, Film, prasę dealerską oraz telewizję. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD.