Nietrzeźwy personel samolotu pobił pasażera
Nietrzeźwi pasażerowie nierzadko sprawiają kłopot stewardom i stewardesom, lecz we wtorek czołowy rosyjski przewoźnik Aerofłot powiadomił o odwrotnej sytuacji: dwaj stewardzi, pozostający pod wpływem alkoholu, pobili pasażera.
20.07.2004 | aktual.: 20.07.2004 17:06
A przyczyną była uwaga pasażera, że personel jest pijany i nie spełnia swych obowiązków, toteż on, pasażer, chce być obsługiwany przez trzeźwą i kompetentną osobę.
Pasażer o nazwisku Czernopup, którego imienia nie podano, leciał samolotem Aerofłotu z Moskwy do Niżniewartowska na Syberii. Rzeczniczka Aerofłotu Irina Dannenberg powiedziała, że obsługa jest z firmy Aviaenergo, z której usług korzysta Aerofłot.
Inny pasażer potwierdził niewłaściwe zachowanie personelu latającego, mówiąc, że połowa jedzenia, jakie pijani stewardzi serwowali na pokładzie, wylądowała na podłodze.
W sprawie pobicia pasażera wszczęto dochodzenie. Załogę tego rejsu zawieszono w pełnieniu obowiązków.