Monika Chojnacka-Maścianica wiceprezesem ds. programowych MTV Emerging Markets
Monika Chojnacka-Maścianica, dotychczas pełniąca obowiązki dyrektor
programowej MTV Networks Polska, awansowała na stanowisko
wiceprezes ds. pprogramowych kanałów muzycznych MTV Emerging
Markets. Tym samym odpowiada za muzyczne marki w krajach Europy
Środkowej i Wschodniej, Afryki i na Bliskim Wschodzie.
Na nowym stanowisku Chojnacka-Maścianica będzie odpowiedzialna za tworzenie, nadzór oraz realizację długoterminowej strategii programowej kanałów muzycznych, wchodzących w skład MTV Emerging Markets. Będzie raportować bezpośrednio do Bhavneeta Singha, prezesa wykonawczego i dyrektora Zarządzającego MTV Networks International, Emerging Markets. Objęcie nowego stanowiska nie oznacza, że Chojnacka-Maścianica zrezygnuje ze swojej dotychczasowej roli. Będzie ona nadal sprawowała funkcję dyrektor programowej MTVNP i raportowała do Izabelli Wiley, wiceprezes i dyrektor generalnej MTV Networks Polska.
Karierę zawodową Chojnacka-Maścianica rozpoczęła w pierwszej polskiej telewizji muzycznej, Atomic TV. Od 2000 roku jest związana z MTV Polska.
MTV Emerging Markets to regionalna struktura MTV Networks Europe. W skład MTV Emerging Markets wchodzą 23 kanały (m.in. multimedialne marki: MTV, VH1, VH1 Classic, Nickleodeon, Viva i Comedy Central), które docierają do ponad 25 krajów Europy Środkowo-Wschodniej, Rosji, Afryki oraz krajów Bliskiego Wschodu.