Milion bezpłatnych poradników 'Muratora'
Milion bezpłatnych egzemplarzy pisma 'Ciepły dom' Wydawnictwa Murator 15 marca trafi na rynek.
21.02.2006 | aktual.: 22.02.2006 08:12
Nie tylko nakład tej publikacji jest wyjątkowy, ale także sposób dystrybucji – „Ciepły dom” będzie dostarczany bezpośrednio do skrzynek pocztowych właścicieli domów jednorodzinnych w całej Polsce. Tym samym Wydawnictwo Murator zaczyna cykl bezpłatnych publikacji o charakterze edukacyjnym. Pierwszy numer będzie poświęcony termomodernizacji. To unikatowe przedsięwzięcie na polskim rynku wydawniczym.
Wydawnictwo Murator kontynuuje w ten sposób podjętą ponad 20 lat temu ideę doradzania Polakom, jak mądrze, nowocześnie i bez błędów budować i remontować domy.
W „Ciepłym domu” redakcja podpowiada, dlaczego warto ocieplić dom, udowadnia, że to opłaca się zarówno pod względem ekonomicznym (indywidualnym), jak i środowiskowym (globalnym). W piśmie została zgromadzona wiedza i wszystkie doświadczenia, jakie na temat termomodernizacji dotychczas zebrał „Murator”.Bez dobrego ocieplenia domu nie ma co liczyć na niskie rachunki za ogrzewanie. Dzięki właściwemu ociepleniu ścian, dachu, stropów, za ogrzewanie można płacić nawet o połowę mniej.Wydawnictwo udowadnia to w prosty, przystępny i zachęcający sposób, wykorzystując także bezpośrednie rezultaty zorganizowanej w zeszłym roku przez „Muratora” akcji edukacyjnej 'Cieplejszy dom - to sie opłaca!.
Redaktorem naczelnym „Ciepłego domu” jest Anna Kamińska. Wydawca przewiduje 64-strony objętości pisma.
To pierwsza tego typu publikacja Wydawnictwa MURATOR, dostarczana bezpośrednio i bezpłatnie właścicielom domów jednorodzinnych. Wydawca przewiduje podobne publikacje w przyszłości.