Miasta coraz więcej wydają na promocję
Polskie miasta coraz chętniej i coraz więcej
wydają na promocję. Są zainteresowane filmami reklamowym w CNN i
bilbordami za granicą. Tworzą też długoletnie strategie rozwoju
marki - informuje "Gazeta Prawna".
19.06.2008 | aktual.: 19.06.2008 06:22
Spotami w CNN są zainteresowane m.in. Warszawa, Wrocław, Bydgoszcz i Lublin. Koszt 540 reklamówek, które nadawane będą przez 14 tygodni to ok. 1 mln zł.
Kraków czy Szczecin promują się na tablicach wielkopowierzchniowych za granicą. Z tej formy promocji, ale na terenie Polski, korzystają też mniejsze miasta np. Świnoujście.
Z kolei Gdańsk ma strategię rozwoju marki opracowaną na lata 2008- 2013 przez profesjonalną firmę reklamową. Z podobnej pomocy, ale u innej agencji skorzystał Kraków, Toruń i Sopot.
Według "GP", samorządy miast mogą pozyskiwać na promocję fundusze z UE. Unia przeznaczy bowiem na promocję regionów nawet 100 mln euro. (PAP)