Trwa ładowanie...
19-06-2008 01:05

Miasta coraz więcej wydają na promocję

Polskie miasta coraz chętniej i coraz więcej
wydają na promocję. Są zainteresowane filmami reklamowym w CNN i
bilbordami za granicą. Tworzą też długoletnie strategie rozwoju
marki - informuje "Gazeta Prawna".

Miasta coraz więcej wydają na promocjęŹródło: Jupiterimages
d1gb3wo
d1gb3wo

Spotami w CNN są zainteresowane m.in. Warszawa, Wrocław, Bydgoszcz i Lublin. Koszt 540 reklamówek, które nadawane będą przez 14 tygodni to ok. 1 mln zł.

Kraków czy Szczecin promują się na tablicach wielkopowierzchniowych za granicą. Z tej formy promocji, ale na terenie Polski, korzystają też mniejsze miasta np. Świnoujście.

Z kolei Gdańsk ma strategię rozwoju marki opracowaną na lata 2008- 2013 przez profesjonalną firmę reklamową. Z podobnej pomocy, ale u innej agencji skorzystał Kraków, Toruń i Sopot.

Według "GP", samorządy miast mogą pozyskiwać na promocję fundusze z UE. Unia przeznaczy bowiem na promocję regionów nawet 100 mln euro. (PAP)

d1gb3wo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1gb3wo
Więcej tematów