Trwa ładowanie...
16-04-2008 06:31

Metamorfoza Sowińskiej

Jak wynika z ustaleń dziennika "Polska", rzecznik praw dziecka nowy wizerunek zawdzięcza specowi od marketingu politycznego. Nie poległa nawet w ogniu pytań Moniki Olejnik w "Kropce nad i". W ostatnich dniach rzeczniczka dzieci Ewa Sowińska zaskakuje nowym, medialnym wizerunkiem. Jak wynika z ustaleń "Polski", metamorfozę zawdzięcza intensywnemu treningowi ze specem od marketingu politycznego Olgierdem Annusewiczem.

Metamorfoza SowińskiejŹródło: PAP, fot: Bartłomiej Zborowski
d3wf3is
d3wf3is

Redaguję odpowiedzi na pytania nadsyłane przez dziennikarzy. Przeprowadziłem też szkolenie dla Ewy Sowińskiej, jak należy zachować się w otoczeniu mediów i jak odpowiadać na pytania, by być wiarygodnym - przyznaje Annusewicz. Nie chce zdradzić, ile za te usługi płaci mu Biuro Rzecznika Praw Dziecka. Prowadzę działalność gospodarczą i wystawiam faktury za usługi. Zapewniam, że to stawki konkurencyjne - ucina.

Także rzecznik prasowa Biura Rzecznika, Katarzyna Bednarska, nie chce podać, ile biuro płaci Olgierdowi Annusewiczowi. Pan Annusewicz wykłada retorykę na Uniwersytecie Warszawskim. Związany jest z agencją KLC Krzysztofa Lufta, rzecznika rządu Jerzego Buzka. Specjalizuje się w szkoleniach z wystąpień publicznych i perswazyjnego języka. Przyznaje, że pracował już dla polityków. Życzyli sobie dyskrecji, a ja zamierzam jej dotrzymać - mówi Annusewicz.

d3wf3is
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3wf3is
Więcej tematów