Mediatak rozbudowuje zespół sprzedaży
Sześciu nowych specjalistów dołączyło do zespołu domu prasy regionalnej Mediatak.
W Dziale Obsługi Agencji Reklamowych, którego dyrektorem jest Ania Żydowicz, zostały zatrudnione trzy nowe osoby: Ania Molka na stanowisko specjalista ds. reklamy w zespole Michała Brzozy, Andrzej Mielczarek i Andrzej Trojanek na stanowiska asystentów w zespole Agnieszki Szczerbakow.
Molka i Mielczarek związani byli z branżą reklamową i marketingiem, Trojanek zajmował się sprzedażą usług i rozwiązań telekomunikacyjnych.
Dział Rozwoju Sprzedaży Pawła Kosska wzmocnili: Krystyna Cichecka, na stanowisku specjalista ds. klientów strategicznych (ostatnio była związana z Życiem Warszawy a wcześniej z wydawnictwem Agora), Ewa Pytlos – specjalista ds. rozwoju sprzedaży.
Mediatak tworzy nowy zespół do sprzedaży prasy bezpłatnej, którym pokieruje Mariusz Czykier (od roku w Mediatak, wcześniej związany z bezpłatną gazetą Echo Miasta oraz wydawnictwem Agora). Do zespołu dołączyła Katarzyna Pietraszewicz.