Trwa ładowanie...
d1jcim2
tymbark
15-04-2008 08:00

McCann Erickson autorem nowej kampanii marek Tymbark


Agencja reklamowa McCann Erickson przygotowała strategię i kreację
nowej wizerunkowej kampanii soków, napojów marki Tymbark oraz wody
mineralnej Źródło Tymbark.

d1jcim2
d1jcim2

Pierwszą odsłoną platformy kreatywnej zaproponowanej przez McCann Erickson jest seria filmów pod hasłem "Wytwórnia Tymbark przedstawia". Jest ona narzędziem kreatywnym do realizacji pomysłów reklamowych dla wszystkich linii marki Tymbark.

Kampanię można oglądać m.in. w TVP, Polsacie, TVN-ie, MTV, Viva, Hallmark.

d1jcim2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1jcim2
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj