Marek Niedźwiecki ponownie reklamuje Złote Przeboje
Radio Złote Przeboje rusza z drugą odsłoną kampanii promocyjnej.
Spot reklamowy z hasłem "A w życiu trzeba słuchać tego, co się
naprawdę kocha" będzie można zobaczyć w telewizji od 19 kwietnia. W
reklamie ponownie pojawia się Marek Niedźwiecki.
Niedźwiecki prezentuje największe przyboje wszechczasów - trzy spośród wielu, jakie można usłyszeć na antenie stacji: piosenkę "We Will Rock You" zespołu Queen, "Kocham Cię, kochanie moje" Maanam i "Maybe" Brainstorm.
- Kontynuujemy dotychczasową kampanię wizerunkową stacji i przypominamy słuchaczom, że na antenie Złotych Przebojów mogą usłyszeć świetnych prowadzących i największe przeboje - mówi Adam Fijałkowski, dyrektor programu i promocji Grupy Radiowej Agory.
30-sekudowy spot reklamowy, wyreżyserowany przez Dominika Danilczyka, pojawi się m.in. w TVP1, TVP2, TVN, Polsat i VH1. Produkcją zajęła się agencja Wzorcownia Promocja&PR, a plan mediów przygotował dom mediowy Starlink.
Kampania Radia Złote Przeboje będzie kontynuowana od początku maja w telewizji, prasie, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.