"Mamo, to ja" liderem pism dla rodziców w I kw. 2008


Magazyn "Mamo, to ja" umocnił w I kwartale 2008 roku swoją pozycję
lidera wśród czasopism dla rodziców. Miesięcznik kupowało w tym
okresie średnio 114 tys. osób - o 21 tys. więcej niż przed rokiem.

Magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) osiągnął w I kwartale 2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 114 351 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Dzięki temu miesięcznik umocnił swoją pozycję lidera pism dla rodziców, ponieważ w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku jego sprzedaż wzrosła o 21 tys. egz.

Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Agora) z wynikiem 82 364 egz., a na trzecim "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą wynoszącą 72 294 egz.

I kwartał

2008 2007
ZKDP Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Mamo, to ja 171 667 114 351 168 101 93 312
Dziecko 155 890 82 364 146 333 80 776
Mam dziecko 111 697 72 294 108 568 67 085
Twoje dziecko 135 000 68 860 146 583 72 095
M jak mama 91 667 50 030 80 000 55 368

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)