Lukas Bank promuje kartę kredytową
Wczoraj ruszyła kampania reklamowa przygotowana przez agencję TBWAWarszawa dla Lukas Banku.
25.10.2005 06:49
Celem kampanii, która zakończy się w listopadzie, jest promocja karty kredytowej Maxima Plus. Kampania obejmuje telewizję, radio i prasę. Jest to pierwsza kampania telewizyjna dla Lukas Banku realizowana przez agencję.
Agencja TBWAWarszawa na potrzeby kampanii przygotowała cztery spoty reklamowe 30 i 20 sekundowe, które emitowane będą przez TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN 7 i TVP 3. Layouty prasowe zamieszczą na swych łamach Super Express, Fakt, Fakt TV, Tele Program, Tele Magazyn i Tele Tydzień. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.
Kampania ma na celu poinformowanie o promocyjnej ofercie karty kredytowej Maxima Plus oraz zachęcenie do skorzystania z niej. Wszyscy, którzy zdecydują się na ten produkt oraz dokonają co najmniej jednej transakcji kartą, do karty wydanej gratis otrzymają 50 zł w prezencie. Maxima Plus jest kartą kredytową dostępną dla osób o miesięcznych dochodach minimum 500zł netto. Jest ona oferowana nie tylko posiadaczom kont w LUKAS Banku, ale wszystkim zainteresowanym łatwym i szybkim dostępem do gotówki.
Do tej pory agencja przygotowała dla LUKAS Banku ogłoszenie prasowe komunikujące zdobycie przez LUKAS Bank drugiego miejsca w rankingu na najbardziej przyjazny bank przygotowywanym przez tygodnik Newsweek. Osobami odpowiedzialnymi za kampanię ze strony LUKAS Banku są Aneta Borycka - Dyrektor Marketingu (Retail Banking), Ewa Kadziewicz - Dyrektor Marketingu (Consumer Finance), Piotr Ciechelski - st. specjalista ds. komunikacji marketingowej oraz Adam Budziłek - Product Manager. Ze strony agencji TBWAWarszawa, Sunil Nair - Art. Director, Tomasz Zieliński - Copywriter, Dorota Dąbrowska - Client Service Director, Paweł Jura - Account Director oraz Rafał Ponewczyński - Account Manager.