LPR szuka wyborców w Internecie
Liga Polskich Rodzin chce od marca rozpocząć kampanię internetową pokazującą podobieństwa między PiS, a PO - poinformował "Wprost". Liderzy, nieistniejącej praktycznie w sondażach, partii
twierdzą, że internetowe przedsięwzięcie ma być sposobem na odbudowę
elektoratu.
18.02.2008 16:27
Powstanie specjalna strona, na której będziemy prezentować filmiki pouczające i straszne zarazem. Będzie płynął z nich morał, że PO i PiS różnią się programowo tylko w sprawach trzeciorzędnych - mówi "Wprost" lider LPR Sylwester Chruszcz. Dodaje, że spoty będą zamieszczane także w serwisach typu YouTube. Liga chce w nich m.in. prześwietlić życiorysy Zyty Gilowskiej, Radosława Sikorskiego i Zbigniewa Religi, którzy w ciągu swojej kariery politycznej byli związani zarówno z PO, jak i z PiS.
Na stronie internetowej ma znaleźć się także kronika dokumentująca przepływy działaczy między obydwoma partiami. W negatywnym świetle przedstawiona ma zostać także polityka zagraniczna ugrupowań. Kampania internetowa będzie wsparta akcją plakatową i szeregiem konferencji w całym kraju informuje Chruszcz. (mg)
Wiktor Ferfecki