Loteria pomysłem na promocję Vegety
'Vegeta na wagę złota!' - tak brzmi hasło akcji promocyjnej
prowadzonej przez firmę Podravka dla marki Vegata.
Głównym elementem kampanii jest wielka loteria konsumencka, która zakończy 9 grudnia. Warunkiem udziału w zabawie jest zakup dowolnego opakowania Vegety. Sprzedaż produktów w sklepach w całej Polsce będą wspierać materiały POS - plakaty, wobblery i ulotki.
Loteria zostanie również nagłośniona poprzez kampanię reklamową prowadzoną w prasie i telewizji. Przy wyborze tytułów skupiono się na pismach kobiecych i kulinarnych ("Przyjaciółka", "Poradnik Domowy", "Claudia", "Pani Domu", "Tina", "Tina - Wydanie Kulinarne") oraz TV guidach ("Tele Tydzień", "Tele Świat"). Reklamy publikowane będą do końca listopada (pierwsze z nich pojawiły się w prasie na początku września). W telewizji emisję trzydziesto- i piętnastosekundowych spotów zaplanowano na październik w największych stacjach: Polsat, TVN, TVP, TVN7, TV4, TVP3.
Głównymi grupami docelowymi akcji promocyjnej są kobiety odpowiedzialne za zakupy oraz osoby w przedziale wiekowym 25-40 lat. Poprzez prowadzone działania marka Vegeta pragnie dotrzeć przede wszystkim do młodszych grup konsumentów i odświeżyć wśród nich swój wizerunek.
Za koncepcję promocji oraz przygotowanie reklam odpowiada Agencja Reklamowa Graf, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.