Letnia aktywacja Gorącego Kubka
Uczestnicy zabawy muszą zdobyć jak największą liczbą punktów w
ciągu trzech minut, przepływając przez jak największą ilość bramek
w wartkim nurcie górskiego potoku. Istotne jest dopilnowanie, by
kubek nie uległ zatopieniu. Swoje szanse można zwiększyć wpisując
unikalne kody z zestawów promocyjnych Gorącego Kubka.
03.07.2007 09:54
Kampania internetowa wspierająca letnią aktywację, skierowaną do młodych osób, potrwa do końca lipca. Reklamy (billboardy i toplayery) pojawią się na portalu Onet.pl, serwisach Pudelek.pl i Pomponik.pl oraz na wybranych serwisach zrzeszonych w sieciach Adnet i IDMnet oraz w komunikatorze Gadu-Gadu.
Za całościowe poprowadzenie internetowej aktywacji odpowiedzialna jest agencja Artegence, która przygotowała serwis, grę oraz kampanię internetową. Doborem powierzchni reklamowej zajął się OmnicomMediaGroup.