'Lepsze życie zaczyna się w domu!'
Pod tym hasłem 1 lutego 2007 r. IKEA ruszyła z szeroko zakrojonymi działaniami reklamowi.
Przekaz najnowszej kampanii reklamowej IKEA jest zgodny ze strategią marki opartą na przekonaniu, że warunki w jakich mieszkamy mają ogromny wpływ na jakość życia każdego z nas - poinformowano w komunikacie.
Dwumiesięczną kampanię ATL oraz BTL przygotowała Agencja Leo Burnett Warszawa, która w październiku ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę całości działań reklamowych marki w najbliższych latach. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediaedge: CIA. Spoty reklamowe, emitowane w trzech głównych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN i Polsacie zostaną wsparte kampanią typu outdoor oraz komunikacją mobilną - wewnątrz autobusów.
Kampanię wspierają działania w sieci: minisite działający w domenie ikea.k2.pl oraz kampanie bannerowe zaprojektowane przez K2 Internet. Planowaniem i zakupem mediów w internecie zajął się dom Media Contacts.
Kampania reklamowa „Lepsze życie zaczyna się w domu!” potrwa do końca marca br.
Klient: IKEA Retail Sp. z o.o. - Łukasz Kunz, Grzegorz PyrytTytuł: Lepsze życie zaczyna się w domu!Typ reklamy: TV, outdoor oraz komunikacja wewnątrz autobusówCzas trwania kampanii: luty – marzec 2007 Agencja: Leo Burnett WarszawaPrzedstawiciel agencji: Jacek PilachowskiDyrektor artystyczny: Jakub ZieleckiCopywriter: Michael White Producent: Agnieszka Trzeciak