Konkurs na gadżet dla Łodzi
Łódź ma mieć własny gadżet. Urząd Miasta Łodzi rozpisał konkursy na wykonanie promocyjnego gadżetu oraz filmu reklamującego Łódź jako centrum przemysłów kreatywnych.
Konkurs na spot reklamowy skierowany jest do profesjonalnych agencji oraz filmowców. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 maja. Spoty będą elementem kampanii promocyjnej w ogólnopolskich mediach, która ruszy jesienią 2012 roku.
Zwycięzca podpisze z Łodzią umowę na wykonanie spotu, która opiewać będzie na 338 tys. zł. Film ma trwać będzie od 4 do 8 minut. Z jego fragmentów zmontowane zostaną cztery 20-sekundowe spoty promujące łódzką kulturę, turystykę, gospodarkę i edukację.
W konkursie na projekt gadżetu może wziąć udział każdy. Konkurs trwa do 8 maja. Za prawa do najlepszego projektu miasto zapłaci 5 tys. zł.