Konkurs na gadżet dla Łodzi
Łódź ma mieć własny gadżet. Urząd Miasta Łodzi rozpisał konkursy na wykonanie promocyjnego gadżetu oraz filmu reklamującego Łódź jako centrum przemysłów kreatywnych.
03.04.2012 | aktual.: 03.04.2012 10:47
Konkurs na spot reklamowy skierowany jest do profesjonalnych agencji oraz filmowców. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 maja. Spoty będą elementem kampanii promocyjnej w ogólnopolskich mediach, która ruszy jesienią 2012 roku.
Zwycięzca podpisze z Łodzią umowę na wykonanie spotu, która opiewać będzie na 338 tys. zł. Film ma trwać będzie od 4 do 8 minut. Z jego fragmentów zmontowane zostaną cztery 20-sekundowe spoty promujące łódzką kulturę, turystykę, gospodarkę i edukację.
W konkursie na projekt gadżetu może wziąć udział każdy. Konkurs trwa do 8 maja. Za prawa do najlepszego projektu miasto zapłaci 5 tys. zł.