Kolejna inwestycja internetowa G+J
Wydawnictwo G+J kupiło społecznościowy serwis Bej.pl.
Serwis zawiera ponad 260 tys. wierszy autorstwa internatów; umożliwia użytkownikom publikację wierszy oraz czytanie i recenzowanie utworów innych autorów. Według ostatnich badań PBI/Megapanel w październiku 2007 serwis Bej.pl miał ponad 155 tysięcy unikalnych użytkowników i 10,7 miliona odsłon.
To kolejna akwizycja internetowa G+J w ostatnim czasie. W październiku 2007 G+J kupiło społecznościowy wortal podróżniczy Odyssei.pl. W konkursie WebStarFestival wortal ten otrzymał nagrodę internautów Strona Roku 2007 - w kategorii Turystyka i Podróże.
- Nasza strategia nie wyklucza kolejnych przejęć, choć w najbliższym czasie będziemy przede wszystkim skupieni na uruchomieniu projektowanych przez nas nowych serwisów internetowych G+J - zdradza Marcin Kozioł, dyrektor multimediów Wydawnictwa G+J.