ŚwiatKE proponuje ograniczenie reklam w telewizji
KE proponuje ograniczenie reklam w telewizji
Komisja Europejska zaproponowała wprowadzenie zakazu reklamy polegającej na pokazywaniu na wizji produktów w telewizyjnych programach dla dzieci,
wiadomościach i filmach dokumentalnych.
09.03.2007 | aktual.: 09.03.2007 13:12
Zgodnie z propozycją Komisji, czas trwania reklam zostałby ograniczony do 12 minut na godzinę, a filmy, programy dziecięce i wiadomości nie mogłyby być przerywane reklamami częściej niż raz na 30 minut.
Propozycja ta musi jeszcze zostać zatwierdzona przez rządy państw UE i Parlament Europejski.
Jestem przekonany, że tym razem osiągniemy porozumienie polityczne w sprawie nowej dyrektywy do końca maja - powiedziała unijna komisarz ds. społeczeństwa informacyjnego i mediów Viviane Reding.