Trwa ładowanie...
df7kibc
nordea
27-03-2008 08:00

Kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego Nordea


"Kredyt mieszkaniowy Nordea - pod kątem Twoich potrzeb" - pod takim
hasłem 25 marca br. rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu
hipotecznego Nordea Habitat. W kampanii bank postawił na telewizję
i inserty w prasie ogólnopolskiej. Działania reklamowe prowadzone
są również w internecie.

df7kibc
df7kibc

W najnowszej kampanii reklamowej kredytu hipotecznego Nordea Habitat bank wykorzystuje znanego z dotychczasowych kampanii ambasadora marki - Toniego Hyyryläinena..

Na potrzeby kampanii przygotowano dwa 30 sekundowe spoty reklamowe - testimoniale, które przedstawiają opowieści dwóch zadowolonych klientów. Reklamy telewizyjne podkreślają elastyczność banku w podejściu do klienta oraz wolę, aby każdy z nich był zadowolony ze swojego wyboru. Spoty będą emitowane równolegle.

Kampania prowadzona jest w TVN24, w kanałach pakietu Discovery oraz w kilku kanałach pakietu AtMedia. Inserty reklamowe pojawią się w Gazecie Wyborczej. Ponadto kampanię wspierać będą akcje z zakresu BTL oraz POS/outdoor.

Działania w internecie obejmują przede wszystkim banery w popularnych portalach: onet.pl, gazeta.pl. o2.pl, w wortalach tematycznych dopasowanych do grup docelowych oraz mailingi.

Kampanię internetową, w tym mikroserwis, zaprojektowała interaktywna agencja Genero. Media zaplanował dom mediowy MPG, a działania w internecie Media Contacts. Autorem kreacji jest krakowska Hand Made.

df7kibc
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
df7kibc
Więcej tematów