Kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego Nordea
"Kredyt mieszkaniowy Nordea - pod kątem Twoich potrzeb" - pod takim
hasłem 25 marca br. rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu
hipotecznego Nordea Habitat. W kampanii bank postawił na telewizję
i inserty w prasie ogólnopolskiej. Działania reklamowe prowadzone
są również w internecie.
27.03.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W najnowszej kampanii reklamowej kredytu hipotecznego Nordea Habitat bank wykorzystuje znanego z dotychczasowych kampanii ambasadora marki - Toniego Hyyryläinena..
Na potrzeby kampanii przygotowano dwa 30 sekundowe spoty reklamowe - testimoniale, które przedstawiają opowieści dwóch zadowolonych klientów. Reklamy telewizyjne podkreślają elastyczność banku w podejściu do klienta oraz wolę, aby każdy z nich był zadowolony ze swojego wyboru. Spoty będą emitowane równolegle.
Kampania prowadzona jest w TVN24, w kanałach pakietu Discovery oraz w kilku kanałach pakietu AtMedia. Inserty reklamowe pojawią się w Gazecie Wyborczej. Ponadto kampanię wspierać będą akcje z zakresu BTL oraz POS/outdoor.
Działania w internecie obejmują przede wszystkim banery w popularnych portalach: onet.pl, gazeta.pl. o2.pl, w wortalach tematycznych dopasowanych do grup docelowych oraz mailingi.
Kampanię internetową, w tym mikroserwis, zaprojektowała interaktywna agencja Genero. Media zaplanował dom mediowy MPG, a działania w internecie Media Contacts. Autorem kreacji jest krakowska Hand Made.