Janusz Weiss w reklamie Banku BPH

Plakat reklamowy 'Niezmiennie najlepsze' - pod takim hasłem Bank BPH rozpoczął 14 maja br. kolejną kampanię promującą konto Sezam Max.

16.05.2006 06:37

Bank zachęca Klientów do otwierania konta Sezam Max podkreślając niezmienność atrakcyjnych warunków oraz fakt, że nie jest to czasowa promocja, ale stała oferta.

Bohaterem obecnej kampanii jest Janusz Weiss, który poprzez dociekliwe pytania stara się ustalić „co takiego max jest w koncie Sezam Max?”

Kreację przygotowała agencja Just, która pracuje dla Banku BPH od 2003 roku. Media zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa.

Kampania potrwa do końca czerwca. Główne media wykorzystywane w komunikacji to telewizja, Internet, prasa, a także outdoor w 8 największych miastach.

Sezam Max jest jedynym kontem na rynku, które łączy bezpłatny dostęp do wszystkich bankomatów w Polsce z wysokim oprocentowaniem środków (3,7 proc. w skali roku). Bank BPH wprowadził je do oferty jesienią 2005 roku.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)