Trwa ładowanie...
d2ld0cj
22-01-2007 07:10

Internetowa ofensywa drukarki OKI

Firma OKI Printing Solutions rozpoczęła kampanię reklamową nowej drukarki C8600.

d2ld0cj
d2ld0cj

Internetowa kampania reklamowa przywołująca porównanie nowej drukarki do autostrady hasłem „A3. Otwarte dla biznesu”, potrwa do końca lutego 2007 roku.

Kampania adresowana jest do właścicieli i opiniotwórców w małych oraz średnich przedsiębiorstwach.

Głównym kanałem komunikacji kampanii reklamowej OKI będzie Internet – portale branżowe ( „Wirtualne Media”, „IDG”, „Murator”, „Bizon Media”, „Puls Biznesu”) i e-mailing do właścicieli firm, architektów, pracowników IT, handlowców (Onet, Wirtualna Polska, Interia). Ogłoszenia prasowe pojawią się w Computer Reseller News.

d2ld0cj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ld0cj
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj