PolskaInternet popularny w polskich firmach

Internet popularny w polskich firmach

Prawie 70% małych i średnich przedsiębiorstw ma dostęp do Internetu. Co czwarta taka firma ma tylko jedno stanowisko komputerowe - wynika z badań ASM Centrum Badań i Analiz Rynku.

19.02.2003 16:39

Około 80% małych i średnich przedsiębiorstw przy łączeniu się z Internetem korzysta z usług Telekomunikacji Polskiej. Ankietowane przedsiębiorstwa wymieniły również pięćdziesięciu innych dostawców Internetu, ale tylko dwaj operatorzy przekroczyli jeden procent - Netia (3,7%) i Dialog (1,8%).

Ponad 20% ankietowanych przedsiębiorstw "raczej" nie widzi konieczności korzystania z internetu w codziennej pracy.

Ponad 12% firm dostęp do światowej sieci nie jest potrzebny. Jednocześnie jedna trzecia przedsiębiorstw nie wyobraża sobie codziennej pracy bez dostępu do Internetu.

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych. Wzięło w nim udział 2000 prywatnych firm, w których zatrudnienie nie przekracza 250 osób. (mag)

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)